27.01.2021 tarihinde gerçekleştirdiğimiz proje sonu değerlendirme webinarımızı gerçekleştirdik. Tüm proje üyeleri aynı fikirde memnuniyetlerini belirtti.Çok severek,benimseyerek katıldığım projemizde yardımsever,işbirliği içinde iletişim kurduğumuz için teşekkürlerimi ilettim.Başka projelerde karşılaşmak dileğiyle sözümü bitirdim.Proje arkadaşlarımın da aynı duygular içinde olmasından mutlu oldum.
Çok güzel olmuş
YanıtlaSiltebrikler
YanıtlaSilTEŞEKKÜRLR ARKADAŞLAR HEP BİRLİKTE GÜZEL ÇALIŞMALARA DEVAM
YanıtlaSiltebrikler
YanıtlaSiltebrikler
YanıtlaSilProjemiz harika
YanıtlaSil